Παρασκευή 22 Αυγούστου 2014

Διδαχές μοναχής Πορφυρίας

1


.     Κάποια φορά μιλούσα για πέντε ώρες με μία ναρκομανή. Μου υποσχέθηκε πως θα κόψει τα ναρκωτικά . Είχα αγωνία γι’ αυτή. Μετά από ένα χρόνο διηγούμουν σε επιβάτες στο ταξί το γεγονός . Ήταν μέσα και η θεραπευμένη κοπέλα!
2.     Δεν έχετε και προσπαθείτε να βρείτε προβλήματα. Έρχονται γυναίκες που ενώ τα έχουν όλα και δεν είναι ευτυχισμένες. Τους λέω: «Αν ο Θεός σας δώσει προβλήματα, δεν θα τα αντέξετε».
3.     Δεν θα θυμώσω με τη θυμώδη καρδιά. Πίσω από την καρδιά που έχει θυμώσει υπάρχει και καρδιά που πονάει.
4.     Κάποτε έκλεβαν το κασετόφωνό μου από το αυτοκίνητο. Που λένε οι κλέφτες : «Τι κάνεις εδώ; Σήκω φύγε». Τους λέω: «Περιμένω να τελειώστε τη δουλειά σας, για να πάρω το αυτοκίνητο». Ήμουν ατάραχη. Το έβαλαν στα πόδια.
5.     Κάποτε ο γέροντας Πορφύριος κατέβασε κάποιον από το ταξί μου που οπλοφορούσε. Λέω μέσα μου: «Γεροντάκο μου, βγάλτ’ τον έξω». Σταμάτησα και του είπα να κατέβει. Μου έδωσε ένα πεντοχίλιαρο. Του είπα πως δεν έχω ρέστα και εκείνος μου απάντησε ότι δεν ήθελε. «Μάγισσα είσαι ή αγία; Κάποιος με σπρώχνει το πόδι έξω!»…
6.     Τα παιδιά του Θεού είναι άρχοντες, όχι κακομοίρηδες. Αν δεν αγαπάς τον εαυτό σου, πώς θα αγαπάς τους άλλους; Όταν θλίβεσαι υπερβολικά , δεν αγαπάς τον εαυτό σου. «Αγάπα τον πλησίον σου όπως τον εαυτό σου». Όταν φθάσω στη δική μου σωτηρία, μετά θα φτάσω στη σωτηρία των άλλων.

Πηγή: «Από το χάος στο φως
Στα ίχνη ενός σπουδαίου
ανθρώπου του Θεού»
ΑΡΧΙΜ. ΑΡΣΕΝΙΟΣ ΚΩΤΣΟΠΟΥΛΟΣ

ΑΘΗΝΑ 2012

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου