Τετάρτη 13 Αυγούστου 2014

Με το βιβλίο των θαυμάτων της Παναγιάς κάτω από το μαξιλάρι



Μία ημέρα ήρθε ένα αρκετά νεαρό ζευγάρι για να ευχαριστήσει την Παναγία, από μεγαλόπολη της νότιας Πελοποννήσου.
Στην ερώτηση πώς γνωρίζουν το Μοναστήρι και την Χάρι που δίνει η Θεομήτωρ, απήντησαν ότι το γνώρισαν από ένα βιβλίο θαυμάτων, που έχει εκδοθεί από την Ι. Μονή και το οποίο χάρισε στην κυρία η νονά της.
«Αισθανόμαστε μεγάλη ευγνωμοσύνη προς την Παναγία , είπαν, γιατί μας βοήθησε κατά τρόπο θαυμαστό . Η γυναίκα μου, εξήγησε  ο άνδρας, αρρώστησε από καρκίνο του οισοφάγου και έκανε χημειοθεραπείες. Όχι μόνον δεν μπορούσε να φάει, αλλά είχε χάσει και την φωνή της. Οι χημειοθεραπείες είχαν τις παρενέργειές τους και το αριστερό της χέρι έπαθε θρόμβωση. Έγινε τριπλάσιο από το κανονικό και πονούσε πολύ!».
Τελικά, εκείνο το βράδυ που την βοήθησε η Παναγία μας, αφού ταλαιπωρήθηκε αρκετά, την πήρε ο ύπνος . Ο σύζυγός της δίπλα διάβαζε το βιβλίο των θαυμάτων Της. Και συνέχισε εκείνος την διήγηση:
«Διαβάζοντας ένοιωσα την πίστη μου να δυναμώνει. Τελικά έκλεισα το βιβλίο και κοίταξα ικετευτικά την εικόνα της Παναγίας που είναι στο εξώφυλλο, και Την παρακάλεσα να βοηθήσει την άρρωστη σύζυγό μου. Μετά, όσο μπορούσα πιο αθόρυβα, έβαλα το βιβλίο δίπλα στο μαξιλάρι της.»
Στο σημείο αυτό πήρε τον λόγο η κυρία και είπε συγκινημένη: «Όταν ξύπνησα το πρωί, το χέρι μου το είδα φυσιολογικό! Χάρηκα, αλλά και απόρησα . Όταν είδα όμως δίπλα στο μαξιλάρι μου το βιβλίο με την Παναγιά, κατάλαβα ποιος μου θεράπευσε το χέρι. Τότε έσφιξα το βιβλίο στο στήθος μου, Την ευχαρίστησα και φίλησα την εικόνα Της. Από τότε και ο όγκος άρχισε να συρρικνώνεται , και γρήγορα εξαλείφτηκε! Βρήκα την φωνή μου, που δεν μπορούσα να μιλήσω, και είμαι μια χαρά. Γι’ αυτό ήρθαμε σήμερα να ευχαριστήσουμε την Παναγία για τις μεσιτείες Της στον Φιλάνθρωπο Κύριο και Υιόν Της!»

Πηγή: «Η
 Μεγαλόχαρη Παναγία
η Βαρνάκοβα»
Θαύματα της Παναγίας
κ’
η παράκλησή Της
2011


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου