Πέμπτη, 3 Νοεμβρίου 2011

Καινή Διαθήκη

ΚΑΤΑ ΜΑΤΘΑΙΟΝ
κεφ. κβ ΄(22).
Στιχ. 41-46. Ο Ιησούς ρωτά τους Φαρισαίους για τον Μεσσία.

41 Συνηγμνων δ τν Φαρισαων πηρτησεν ατος ᾿Ιησος

 42 λγων· τ μν δοκε περ το Χριστο; τνος υἱός στι; λγουσιν ατ· το Δαυδ.

43 λγει ατος· πς ον Δαυδ ν Πνεματι Κριον ατν καλε λγων,

44 επεν Κριος τ Κυρίῳ μου, κθου κ δεξιν μου ως ν θ τος χθρος σου ποπδιον τν ποδν σου;

45 ε ον Δαυδ καλε ατν Κριον, πς υἱὸς ατο στι;


46 κα οδες δνατο ατ ποκριθναι λγον, οδ τλμησ τις π᾿ κενης τς μρας περωτσαι ατν οκτι.




Απόδοση στη δημοτική

41 Κι ενώ ήταν συναγμένοι οι Φαρισαίοι, τους ρώτησε ο Ιησούς:

42 Τί γνώμη έχετε σχετικά με τον Μεσσία, που θα αναδειχθεί και θα χρισθεί Μεσσίας από τον ίδιο τον Θεό; Ποιανού  απόγονος είναι; Του απαντούν: Του Δαβίδ.

43 Τους λέει: Πώς λοιπόν ο Δαβίδ εμπνεόμενος από το Άγιον Πνεύμα τον ονομάζει Κύριο, όταν λέει˙

44 είπε ο Κύριος και Θεός στον Κύριό μου Χριστό : Κάθισε στο θρόνο μου στα δεξιά μου, ωσότου θέσω τους εχθρούς σου σαν υποστήριγμα που θα ακουμπούν και θα πατούν επάνω στα πόδια σου. Αλλά οι παππούδες δεν ονομάζουν ποτέ κυρίους τα εγγόνια τους και τα δισέγγονά τους. Ούτε στέκει ποτέ να προσφωνούν οι πρόγονοι τους απογόνους τους κυρίους.

45 Εάν λοιπόν ο Δαβίδ τον ονομάζει Κύριο, πώς είναι υιός και απόγονός του; Αυτό σημαίνει ότι ο Μεσσίας δεν είναι μόνο υιός Του Δαβίδ αλλά και υιός του Θεού, και γι’ αυτό είναι και κύριος του Δαβίδ.

46 Και κανείς δεν μπόρεσε να του αποκριθεί ούτε λέξη, ούτε τόλμησε κανείς από την ημέρα εκείνη να του υποβάλει πλέον άλλα ερωτήματα.

Από «Η ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ ΜΕ ΣΥΝΤΟΜΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ»
+ ΠΑΝ. Ν. ΤΡΕΜΠΕΛΑ
ΑΔΕΛΦΟΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΩΝ «Ο ΣΩΤΗΡ»
ΑΘΗΝΑΙ 2011


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αρχειοθήκη ιστολογίου